Okej nu KÖÖR vi!

Hmm det där med att ge sig på header och allt får nog vänta tills imorn eller nåt.Men om det är någon som är duktig så kontakta gärna mig ;) jag länkar självklart till eran blogg efter. Men i alla fall tänkte snacka lite om en sak HUNGERSPELEN! vad fan är grejen? okej jag fattar att det är lite roligt(eller inte) men att man måste inte göra värsta grejen av det ex idag på stan
 
 -LISA LISA HAR DU HÖRT ATT HUNGERSPELEN DEL 2 HÅLLER PÅ ATT SPELAS IN

- ÄR DET SANT JAG TROR JAG DÖÖÖR!¨
-.-
asså på riktigt det två personer som springer runt i en djungel!


OCH KILLEN ÄR INTE ENS SNYGG!!!!(okej lite men i alla fall vi kan vell låsas som att ha är ful i alla fall)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

freebyme.blogg.se

Okej det är en blogg om ALLT! naglar,mode,kärlek,kändisar,skvaller jag ALLT.så följ bloggen för nu KÖÖÖÖR VI!!!!!!!!!

RSS 2.0