BOMBA!

Rubriken säger allt det känns som om det är vad jag gör.Men man måste få en bra start ;) Men i alla fall jag har fått lite förfrågningar om hur man ska göra för att få MVG i alla skolämnen. Så varför inte okej tips nummer

1.PLUGGA okej jag vet du har ett liv men det går inte att få mvg i något som du inte pluggat inför

2.PLANERA PLANERA PLANERA du måste verkligen planera det går inte att plugga dom två sista dagarna innan proven

3.SMÖRA det är måste du måste alltid smöra eller i alla fall få lärarna att gilla dig

4.plugga tillsammans med kompisarna (max 3st) att diskutera är ett bra sätt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

freebyme.blogg.se

Okej det är en blogg om ALLT! naglar,mode,kärlek,kändisar,skvaller jag ALLT.så följ bloggen för nu KÖÖÖÖR VI!!!!!!!!!

RSS 2.0