En sista grej!

Jag kommer ihåg när jag var liten och läste KP(YEY VÄRDENS BÄSTA TIDNING) -.- .Ne men seriöst jag kommer ihåg då att jag alltid läste efter typ varje grej som nån skrivit PS:jag tål kretik!. Vadå jag tål kretik? Som om det spelar någon roll om du tål det eller inte. Folk kommer ändå inte alltid tycka som du och hålla med dig det kommer alltid vara folk som kommer kritesera enns förslag!.Så nu fick jag ut mig 10 års gammlat grog föresten är grog enns ett ord ? Ps: JAG TÅL KRETIK! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

freebyme.blogg.se

Okej det är en blogg om ALLT! naglar,mode,kärlek,kändisar,skvaller jag ALLT.så följ bloggen för nu KÖÖÖÖR VI!!!!!!!!!

RSS 2.0