Juste

Fick en förfrågan om jag kunnde tipsa om hur man får en bra blogg med många besökare så tänkte dra det lite snabbt nu.
 
1.Ha ett teama allså tänk efter vad bloggen ska handla ex.mode,sport,sex eller som jag typ "hemlig" person bakom datan ;) det gör folk mer intresserad och gör att dom besöker bloggen igen
 
2.BILDER BILDER BILDER det är nästan det viktigaste för det är inte roligt att läsa en blogg med bara massa text
 
3.Försök att skriva om lite allt möjligt och inte bara vad du har gort under dagen för seriöst hur roligt är det att läsa?
 
4.Fixa bloggen det är inte roligt med en vitt sida gör header och allting intressant så blir folk mer intresserade
Jag hinner inte skriva mer nu men ha det så bra!


Kommentarer
Cissi

Kul att du är med och tävlar! Hör av mig när jag dragit vinnaren ;)

2012-06-26 @ 19:01:10
URL: http://Cissicecilia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

freebyme.blogg.se

Okej det är en blogg om ALLT! naglar,mode,kärlek,kändisar,skvaller jag ALLT.så följ bloggen för nu KÖÖÖÖR VI!!!!!!!!!

RSS 2.0